التسجيل Arabic
ابحث عن أية كلمة، مثل: yeet
 
13.
smc
Acronym for "stroking my chin". Similar to smh except for white people.
Trey: What does that bitch think she's doing?
Brian: I have no idea, bra. Let's ponder that for a moment.
Trey: smc
بواسطة cbrian13 مايو 26, 2010
36 39
 
1.
smc
Yet another addition to the never ending amount of annoying internet acronyms, 'smc' means 'suck my cock'.
<xXx_em0-pixie_xXx> ystrdy ma bf dumped me 4 some other girl he met off da intrnt an den 2day ma dad was diagnosd wit HIV an my kitty-cat Spongebob was run ova by a chav in a green Ford Fiesta an i feel so emo an suicidal about it all an i need huggles cos ma life is sooo shit :(

<the_dude> smc
بواسطة Phobophile مايو 14, 2005
128 86
 
2.
smc
Suck my clit/cunt
Dude says, "Will you suck my dick?"
Chick says, "Only if you smc first."
Dude says, "I thought you'd never ask"
بواسطة Kaylathatchick فبراير 3, 2011
48 16
 
3.
smc
suck my cock
umm.. would u smc?
بواسطة anonymous اغسطس 16, 2003
94 70
 
4.
SMC
home of the most beautiful, classiest and most fabulous bitches in the country.
SMC chick: OMG! That Notre Dame girl is fug!
Notre Dame girl: I wish I was a SMC chick :(
بواسطة dothehelenkeller ديسمبر 14, 2008
90 77
 
5.
SMC
SMC Means "Suck my clit"
The Boy had SAid "SMD ,Then the gurl had said "SMC" Back
بواسطة fabyola مارس 22, 2008
41 34
 
6.
SMC
Saint Mary's College - home of the classy and fabulous women aka SMC Chicks!

Notre Dame girls are often jealous of these beautiful SMC Chicks!
Notre Dame guy: Where do you live?
Notre Dame girl: I live in Pangborn, here at ND
ND Guy: Oh, that sucks :(
-----
Notre Dame guy: Where do you live?
SMC Chick: LeMans, I go to Saint Mary's!
ND Guy: Damn, that is HOT! ;)
بواسطة classyfabulousandbeautiful فبراير 16, 2009
69 65
 
7.
SMC
The prestigous Sunnymead Cup street hockey tournament.
We went 3-0 in the SMC yesterday
بواسطة TinosTheBoss يونيو 20, 2010
8 8