أبحث عن أية كلمة، مثال: blumpkin
 
1.
The site formally known as Encyclopedia Dramatica. It used to be a satirical site filled with shock humor until the creator copped out and made it SFW, losing everybody's respect. Greed does wonders to certain people.
/b/tard: This was the worst fucking idea ever.
Casual fag: Relax guys, OhInternet is the best.
/b/tard: Ugh, you new fags are ruining the internet
بواسطة ihatepigs757 ابريل 15, 2011
 
2.
The new unfunny version of Encyclopedia Dramatica. Instead of hilarious lies it now contains actual facts, which are not funny.

Instead of reading about how jews did wtc, you can now read about how a fundamentalist islamic terrorist group did it, hooray.
why would i want to go on oh internet when i could go on wikipedia instead?
بواسطة ANONYMOUS_OD ابريل 14, 2011
 
3.
The fail replacement for Encyclopedia Dramatica.
ohinternet is a know your meme knockoff.
بواسطة lulz04905895848 ابريل 17, 2011
 
4.
KYM Clone but filled with moar faggotry than you can shake a dick @
Faggot#1: I heard ED is gone now
Faggot#2: Yeah its called Oh Internet now, its waaay better
Faggot#1: Wanna suck each other off
Faggot#2: Sure
بواسطة 9081237245948723497234 ابريل 25, 2011
 
5.
The steaming pile of shit Encyclopedia Dramatica resulted in.
Joe: Hey Bill, are you on Encyclopedia Dramatica?

Bill: Nah, it keeps sending me to this gay sellout page called "ohinternet."
بواسطة SirPancake ابريل 18, 2011
 
6.
A "Know Your Meme" clone which, instead of hired editors, depends on volunteers to make politicly correct content in order to make money by explaining the internet to old people. See also: fail, jew
Man 1: Where is Encyclopedia Dramatica.
Man 2: Girlvinyl shut it down to launch ohinternet and show a new level of fail.
بواسطة Solarra ابريل 23, 2011
 
7.
The gay piece of shit site that replaced Encyclopedia Dramatica. It is full of unfunny, moralfag induced articles. However, the old ED lives on as the domain encyclopediadramatica.ch
Fuck ohinternet and it's "streamlined, SFW" content. ED was MOAR FUN.
بواسطة E(0)3 ابريل 27, 2011