L
A weed cigar. A blunt. A large joint.
Yo you wanna smoke a L?
بواسطة brodie man يناير/كانون الثّاني 31, 2011
L
term used as an abbreviation of the terms "lol" or "lawl," usually used sarcastically or annoyed in response to an action, can also be used casually
James: Wow that noob got merked
Shelly: L what a scrub
James: Lmao! Ikr?
بواسطة Stereotypical Asian LOL يوليو/تمُّوز 27, 2010
L
the 12th letter of the alphabet
...K,L,M...

Laura's name starts with an "L"
بواسطة Tobie يوليو/تمُّوز 30, 2005
L
The most annoying subway in New York City. It gets you from Brooklyn to lower Manhattan very quickly, but frequently stops running, due to the MTA’s attempts to automate the train and give good, American jobs to soulless robots that will ultimately turn on us.
Yeah, I’d love to go to your party but I can’t get anywhere because the fucking L isn’t running.
بواسطة Milo أغسطس/آب 3, 2004
L
The best character from Death Note. So kawaii and talented. Worlds best detective <3 candyyy please like if you know what im talking about....
L world's best detective <3
بواسطة Kidorii نوفمبر/تشرين الثّاني 24, 2015
L
When a person falls and embarrasses the hell out of themselves.
Did you see Betsy take that Big L at the banquet yesterday?
بواسطة Dunn2many سبتمبر/أيلول 15, 2009
L
1. a loss
2. loser, usually shown with a hand signal making the letter 'L' with the thumb and index finger and putting it to your forehead.
1. "Did the Cowboys win last night?" "Nah, they took an L"

2. Person1: "There goes Brian"
Person2: *makes the letter L with his hand and puts it to his forehead*
Person1: "Nah, he's not that bad."
Person2: "That's a double L for you"
بواسطة D Teel نوفمبر/تشرين الثّاني 1, 2007
رسائل يومية مجانية

ضع بريدك الألكتروني في الخانة لتستقبل الكمات اليومية الشعبية مجاناً كل صباح!

رسائلنا ترسل من daily@urbandictionary.com. لن نرسل لك رسائل غير مرغوب فيها.

×