أبحث عن أية كلمة، مثال: eiffel tower
 
21.
GTS
Google That Shit. A response to when someone asks a question and you either: A) Do not have the answer, or B) Have the answer and the question asker does not believe you.

GTS can also be used to end a sentence that is unbelievable to add credibility.
Person 1: "How many cups are in a quart"
Person 2: "GTS Baby!"

OR

Person 1: "How many cups in a quart?"
Person 2: "Four cups."
Person 1: "Yeah right!"
Person 2: "GTS!"

Or

Person 2: "There are four cups in a quart, GTS!"
بواسطة King Sizzle اغسطس 6, 2012
 
1.
GTS
When you need to know something about anything right away, you have to Google That Shit.
I heard that there are some compromising photos of my high school teacher on the internet.

What?? You need to GTS cuz you're high school teacher is a sexy-ass cougar!
بواسطة Bruinjedi مايو 11, 2009
 
2.
gts
get some

(being derived from Get Some)

a very versatile word, and can be used in many cases

Kevin: Are you gunna gts tonight?
Vince: Yeah, all night.

Jesse just gts with her.

While playing basketball, you drain a 3 on someone. Quickly say gts. (While holding your hand in the air like you just don't care.)
بواسطة Vinsanity ابريل 16, 2007
 
3.
GTS
Gym, Tan, Smush

referring to how to stay fresh to death.
everyday these three things are a must....laundry is necessary but not daily.
from the show Jersey Shore
I just stay fresh with my daily GTS routine.

Gotta GTS every day son.

Snooki i got in the g and the t, do you want to help me complete the trio?
بواسطة ar the ripper اغسطس 19, 2010
 
4.
GTS
Google That Sh*t. Used when online. If you don't know or understand something or if you see something interesting, google that shit
Bob: Hey jim, what happens if snow touches suede?

Jim: I don't know gts

Bob: Oh good idea..
بواسطة zmarineman يناير 9, 2011
 
5.
GTS
Abbreviation, stands for "go to sleep". A sweet-natured night tiding; farewell.
in a text message:

"I'm tired"
"ok, GTS"
"goodnight"
بواسطة slyy اغسطس 30, 2012
 
6.
Abreviation of 'good times.' Singallying a fun event or passage of time. Used specifically to refer to a memory or referance something that was a 'good time.'
Man, remember when we robbed that bank, went to vegas, doubled up and bought all that blow? that was gt's.
بواسطة Alessa ابريل 29, 2005
 
7.
GTS
acronym: Google that Shit!

Used when someone asks a question that you don't know the answer to.
"What happened on the season finale of Dexter?"
"IDK, GTS!"
بواسطة w00t4Kit مارس 29, 2012