Top Definition
Prejudice or dislike towards flomosexuals or flomos due to their homosexual tendencies and obsession with Floyd Mayweather Jr.
P4P305: OMG look at at Mayweather's abs I sooo wanna lick them
No Ceilings: omggg me too, I wish I could be Ellerbe, so I could rub May's chest all day long
Smooth Criminal: Guys hold up... but is it just me or does May look extremely sexy in that new damn fine pink suit of his?
check hook: u are sooo right, tomorrow I'm flying off to Vegas from Australia so I could get me a piece of that sexy ass
AlivsFrazier: wtf u flomos just killed this thread... this thread is suppose to be about who's the bigger puncher: Shavers or Foreman. No wonder so many people are flomophobic SMH........
#flomo #floyd #mayweather #gay #ellerbe #gorilla #dog #crackhead #no ceilings #p4p305 #check hook #smooth criminal
بواسطة BobMarleyHatesFlomos مايو/أيار 4, 2010
رسائل يومية مجانية

ضع بريدك الألكتروني في الخانة لتستقبل الكمات اليومية الشعبية مجاناً كل صباح!

رسائلنا ترسل من daily@urbandictionary.com. لن نرسل لك رسائل غير مرغوب فيها.

×