BTB
The art where ones testicle is extremely larger then the other. In this case, BTB will stand for Big Tumour-like Bollock.

The other meaning for BTB is an attribution to ones extreme lies- pyschodynamically an impulsive need to lie. Related to the former meaning through the use of bollock, which here will mean a load of rubbish or a lie instead of testicle.
Hey, thats one BTB you got there!

Hey, thats a load of BTB and you know it is. You dont play Rugby for, Wales, England, Fiji and Germany Fuckface!
#testicle #lies #crap #bullshit #bollock #tumour
بواسطة crapper123 نوفمبر/تشرين الثّاني 26, 2009
BTB
Bring The Bucket
You are at a party.You had too many drinks.

U:Tim, BTB!!!

Tim:WTF?

U(puking):too late bro...your moma's gonna need another carpet...

OR

U:that bitch looks so gross..

Tim:Yeah...bro...BTB
#puke #gross #omg #snot #party
بواسطة bucket-guy ديسمبر/كانون الأَوّل 11, 2009
btb
bag the breezies
breezybag
Why is Ace not with us right now?
Yo leave him alone hes trying to btb.
#btb #breezy #jonesing #bag #chill
بواسطة tnizzle fo shzzle أكتوبر/تشرين الأوّل 24, 2007
BTB
Big Titty Bitch
damnnn.... looks like shorties a BTB ;)
#big #titty #bitch #slut #shorty #girl #boobs #whore
بواسطة theshortyrightthere نوفمبر/تشرين الثّاني 7, 2011
BTB
(ball-tapping bitch) A female who masquerades as your best friend but then suddenly and fatally kicks you in the nuts. A BTB causes tremendous and often irreversible physiological and psychological damage. Be vigilant, because you won't recognize a BTB until it's too late for you and your balls.
BTB: Hey, what's up?

Man: Not much. How about you?

BTB: Hey, what's that over there? Kicks man in cojones.

Man collapses on the floor and screams in agony.
#btb #bitch #fuck #shit #ouch
بواسطة iwillrockyou1 سبتمبر/أيلول 13, 2010
btb
Acronym for "by the balls" used to refer to guys who are "pussy whipped" by the wife or girlfriend and are not allowed to hangout with friends or go to guy's night out.
Peter: dude where's Mike, that f*cking douchebag?

Louis: I talked to him earlier but I don't think he's gonna make it...

Peter: Sounds like he's btb, must be that new girlfriend.
#by #the #balls #pussy whipped #cunt whipped #whipped
بواسطة igno_ فبراير/شباط 22, 2008
btb
Bitch to Be. A girl that you are either trying to date or fuck and you are very close to making it happen.
"Oh I'm just texting my btb. Yeah she's coming over tonight."
#bitch #to #be #texting #girl #fuck #dating
بواسطة asdfghjkl;234 سبتمبر/أيلول 6, 2009
رسائل يومية مجانية

ضع بريدك الألكتروني في الخانة لتستقبل الكمات اليومية الشعبية مجاناً كل صباح!

رسائلنا ترسل من daily@urbandictionary.com. لن نرسل لك رسائل غير مرغوب فيها.

×